Nie musisz już drukować etykiety, aby wysłać zwrot z DHL!
POBIERZ NUMER PACZKI
ZE STRONY SKLEPU
LUB WYGENERUJ GO
W NARZĘDZIU DHL
NAPISZ NUMER PACZKI
NA PUDEŁKU
Nadaj paczkę w:
automacie DHL BOX 24/7,
w punkcie DHL POP
lub u Kuriera DHL
POBIERZ NUMER PACZKI
ZE STRONY SKLEPU
LUB WYGENERUJ GO
W NARZĘDZIU DHL
NAPISZ NUMER PACZKI
NA PUDEŁKU
Nadaj paczkę w:
automacie DHL BOX 24/7,
w punkcie DHL POP
lub u Kuriera DHL
Wejdź na stronę sklepu
Powinieneś otrzymać numer paczki zwrotnej bezpośrednio z formularza e-sklepu lub wygenerować go samodzielnie w narzędziu DHL.
Napisz numer paczki na pudełku
Pamiętaj, aby numer był wyraźny i łatwy do odczytania.
Napisz numer paczki na pudełku
Pamiętaj, aby numer był wyraźny i łatwy do odczytania.
Nadaj paczkę bez etykiety
W AUTOMACIE DHL BOX 24/7 - wpisując numer paczki na ekranie automatu.
W PUNKCIE DHL POP - podając pracownikowi punktu numer paczki.
U KURIERA DHL - przekazując podpisaną paczkę kurierowi.
Najczęściej zadawane pytania
Zapoznaj się z instrukcją zwrotu na stronie e-sklepu. Numer paczki otrzymasz po uzupełnieniu formularza zwrotu na stronie e-sklepu lub wygenerujesz go samodzielnie w narzędziu DHL. Napisz numer paczki na pudełku bądź wydrukuj etykietę. Nadaj paczkę w automacie DHL BOX 24/7, punkcie DHL POP bądź u kuriera DHL.
Aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu, odpowiednio zabezpiecz Twoją przesyłkę!
1. Zadbaj o opakowanie chroniące Twoją przesyłkę
Używaj dobrej jakości kartonów z tektury falistej przeznaczonych do przesyłek.
Dla delikatnych lub ciężkich przesyłek zalecamy podwójne pakowanie.
Unikaj korzystania ze zużytych kartonów, które mogły stracić już swoją sztywność.
Całkowicie wypełnij wnętrze pudełka, np. folią bąbelkową lub zgniecionym papierem. Niepełne kartony mogą się zapaść, a przepełnione mogą się rozerwać. Dlatego wybierz opakowanie odpowiednie do rozmiaru wysyłanego towaru.
Gdy wysyłasz wiele elementów, owiń je osobno i używaj przegródek. Zapobiegnie to przemieszczaniu się zawartości podczas transportu, które może powodować uszkodzenia opakowania i towaru.
Zabezpiecz karton dobrą taśmą - dzięki temu opakowanie będzie mniej narażone na uszkodzenie lub zniszczenie.
2. Napisz flamastrem lub długopisem numer paczki na pudełku lub umieść etykietę przesyłki na górnej powierzchni kartonu - pomoże nam to w pozostawieniu przesyłki w stałej pozycji podczas transportu. Jeśli używasz oryginalnego opakowania, usuń z niego stare etykiety zanim nakleisz etykietę zwrotną.
Możesz bezpłatnie zwrócić towar kupiony w Polsce za pośrednictwem DHL eCommerce tylko wtedy, gdy sprzedawca (a zarazem odbiorca zwrotu) zdecyduje o przekazaniu Ci numeru paczki bądź etykiety zwrotnej.
Instrukcję obsługi zwrotu otrzymasz od sprzedawcy towaru. Może on udostępnić numer paczki zwrotnej lub etykietę zwrotną w jeden z następujących sposobów:
numer paczki zwrotnej zostanie udostępniony po wypełnieniu formularza w sklepie internetowym
etykieta zostaje wydrukowana i dodana do opakowania z wysyłanym towarem
etykieta zostaje wysłana na adres e-mail w formacie PDF
etykieta jest generowana za pośrednictwem formularza online, do którego otrzymasz link
W zależności od decyzji sprzedawcy przyjmującego zwrot, istnieje kilka opcji wydrukowania etykiety zwrotnej:
samodzielnie przed nadaniem
przez DHL - zamawiasz kuriera lub nadajesz w DHL BOX 24/7 / DHL POP i etykieta drukowana jest w terminalu DHL
Forma zwrotu w Polsce jest wybierana przez sprzedawcę towaru, dostępne są nadania:
w automatach DHL BOX 24/7
w punktach DHL POP - ich aktualna lista dostępna jest na naszej stronie.
za pośrednictwem kuriera DHL
Sprzedawca może udostępnić numer paczki zwrotnej po wypełnieniu formularza w sklepie internetowym. Numer paczki zwrotnej dostępny jest również na etykiecie (dokument przewozowy).
Sprzedawca może udostępnić etykietę zwrotną w następujący sposób:
etykieta zostaje wydrukowana i wysłana wewnątrz opakowania, wraz z wysyłanym towarem
etykieta zostaje wysłana na adres e-mail w formacie PDF
etykieta jest generowana za pośrednictwem formularza online, do którego klient otrzymuje link.
Instrukcję obsługi zwrotu otrzymasz od sprzedawcy towaru, jeśli udostępnia on tę usługę.
Możesz bezpłatnie zwrócić towar kupiony w Polsce za pośrednictwem DHL eCommerce tylko wtedy, gdy sprzedawca zdecyduje o przekazaniu Ci numeru paczki bądź etykiety zwrotnej.
Forma zwrotu w Polsce jest wybierana przez sprzedawcę towaru, dostępne są nadania:
w automatach DHL BOX 24/7
w punktach DHL POP - ich aktualna lista dostępna jest na naszej stronie.